09.02.2009

Lommeboko!!!!!

Saken er oppklart; dagen er redda!
Etter mykje om og men, traving opp og ned gangen og heftige utspørjingar av Reidun Kantinedama, bestemte Ingvild seg for å ta saken i eigne hender. Ho laga seg eit lite skilt:

"Har du sett lommeboken min? Jeg har sannsynligvis mistet den i kantinen (her var det ei lita teikning av lommeboko, smily og alt, som bare ikkje kan gjengis her)"

Dette funka som eit skudd heroin! Eit utall menneske som hadde kjennskap om lommebokos gjøymestad strømma på, og lommeboko vart igjen trygt i stjernos tilhøyrighet. Skål for det! No er ho glad som ei lerke, og tar seg ein tur ut for å kjøla seg ned i snøen etter denne opprivende hendingen.

Som ei lita PS. Kvifor skreiv Ingvild, som pleier å vere så stolt over sitt morsmål, plakaten på BOKMÅL!? Er dette slutten på det eksotiske vokabularet vi har blitt så glade i? Kryss fingrene for eit nei til det, me held dykk oppdaterte!

Tune in every day for more juicy gossip about Ingvild the farmer!

2 kommentarer:

PinkPanda sa...

Endelig! Lenge siden dere har skrevet noe her, må si jeg savner et par innlegg altså. Hvordan ellers skal jeg holde styr på hva Ingvild driver med om dagene?

Anonym sa...

ENDELIG!!!!! Det var jaggu på tide bloggere. HAr virkelig savnet å lese blogg om stjerno, men har jo fått vert med hun nesten hver dag. Så dere er tilgitt

Ja hørte rykter i mitt ivrige øret i dag om at dette var skjedd, men veldig bra at saken ble oppklart. jeg tror jeg har løsningen på spørsmplet dere stilte her: ingvild måtte skrive på bokmål, så vi siviliserte kunne skjønne hun, sann at det ikke oppsto noen missforståelser. Altså stjerno tenker på alt og alle!!