15.11.2008

NeiÅNei

Gud kor dårleg me e te  blogge!
Begynner superstjernas liv rett og slett å bli for kjedeleg? Eller er det kanskje vår oppgave å formidle det på ein interressant måte te dykk lesare?
Me ska prøve på det siste.

Denne helga er Ingvild i heimstaden, ja ho vart faktesk betalt for å koma heim!
Då kan me gjette oss te at denne kvinna (som ikkje har so alt for mykje å rutte med), brått takka ja.
Ho gjekk i midlertid glipp av ein storslagen feiring kor både bloggskriver 1 og 2 var sentrale gjester. Pyttsann, tenker vel Ingvild, som den egenrådige og stadhaftige kvinna ho e!


Ingvild, for nokre vekar siden.

Tune in every day for more hard core gossip about Ingvild The Farmer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Supersjerno's liv er selvfølgelig interesang, men ja dere må jo lage det litt spennemde;) Dere er de store bloggskriverne;) Men det er bra at stjerno besøker hjemstaden, må til det og av og til... Jeg som ivrig leser tar på meg skylden for at det ikke er kommet bilder fra den store utkledningsdagen... Jeg tar alt skam på min kappe, og vil derfor ta min straff for det;)

fuckoffz sa...

Bra me e einige! :D
10 piskeslag, og synet av bloggskriverne uten ein tråd venter deg som straff på mandag.

Anonym sa...

Aiaiaiai! Ivrig leser gruer seg til skolen da, men som en ivrig lerser som eg er, så vil jeg ta min straff...