19.11.2008

Hantykka, Øsje, Butten.

Ingvild snakker eit fremmed språk.. 
Nokon gongar må me bryte av under samtalen, fordi me rett og slett ikkje skjøne bæret av kva ungfola prate om. 

Her om daga prata me om hestar. "Man vært så butten" sa Ingvild spontant. Eg, (nærmera bestemt bloggskriver ein) nikka forsiktig med hovudet, og håpa at det at eg ikkje hadde den ringaste aning om kva ho prata om, ville ha noke negativ innvirkning på samtalen. 



Den gang ei!
 
"Ekje du einig då Sandra?? Man vært så utruleg butten!"      

... ... ... 


Kva trur dykk lesare at ho Ingvild meinte her? (løysning kjem i morgon, før midnatt)

Tune in every day for more hard core gossip about Ingvild the Farmer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det første eg tnkte på var bunden altså tilknyttet;) Men så har det sikkert en helt annen betydning, jeg kan jo ikke amish språk så bare tipper;)

fuckoffz sa...

Håhå, Ivrig Leser, jeg er like spent som deg! Got tippet, jeg holder med den teorien. Gleder meg til Blogger2 røper løsninga til den evige gåten!

Anonym sa...

er Hanntikka... skriv det riktig viss ikkje vert det feil...